top of page

טיול שנתי כיתה ה

ביום שלישי ה- 7/11 בשעה 6:30 בבוקר יצאנו לטיול שנתי אשר התקיים בכרמל.

הנסיעה ארכה שעתיים וחצי שעות. עצרנו ביער שבכרמל, שם התפצלנו לשתי קבוצות שיח ותפילה ולאחר מכן אכלנו ארוחת בוקר ופגשנו את המדריכים. אחרי זה עלינו על האוטובוס והמשכנו לנסוע לכיוון נחל חיק. שם טילנו מסלול של חמישה וחצי קילומטרים . בסוף המסלול הגענו סוף סוף לחניון רקית . כבר בשעה 18:00 בערב נהיה חושך מוחלט וכולם הדליקו פנסים. וכעבור כמה דקות הרגשנו שכבר השעה בערך 12:00 בלילה . (למרות שהיה רק 6:00 ).

בארוחת הערב אכלנו קוסקוס, מרק, שניצל תירס וסלט. אחרי ארוחת הערב כולם אירגנו את שקי השינה ואת המזרנים ( ישנו בנים בנות בנפרד) ואחרי זה התקבצנו ושחקנו את הפעילות שהמורה נעם הכין לנו. בהמשך כל מי שרצה התכנס סביב המדורה ושרנו שירים. ב- 23:30 כולם הלכו לישון (רובם פטפטו בשק"ש).

בבוקר העירו אותנו ב- 6:00 וכמובן שזה לא עזר כל כך בגלל שאפילו לא התחלנו לקום . אחרי המון המון זמן קמנו. התלבשנו אכלנו ארוחת בוקר, הכנו כריכים לארוחת צהריים ויצאנו למסלול. המשכנו בדרך ובאחת העצירות המדריכה תמר סיפרה לנו על השריפה שהייתה בכרמל לפני 7 שנים . כעבור שעה של הליכה הגענו לפסגת ההר ושם אכלנו ארוחת צהריים בחוליות ( קבוצות ) . בסוף ארוחת הצהריים ירדנו מההר , סימנו את הטיול , ונסענו לבית ספר . בדרך שחקנו, השתוללנו וצחקנו. הגענו לב"ס פרקנו את התיקים, וחזרנו הביתה להיתקלח!!...